Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T13:29:07+02:00
A) (-4)*(-8):2 - (-7) * 4= 16 + 28 = 44
b) 18:(-2):3+(-6) do potęgi 2 : (-9)= - 3 - 4 = -7
c) (10-14-24): (-7) - (-15) :3= 4 + 5 = 9
d) 45: (-9) + (-16): (-4) - (-56):7 = -5 + 4 + 8 = 7
2009-09-26T13:33:37+02:00
A) (-4)*(-8):2 - (-7) * 4=32:2-(-28)=16+28=44
b) 18:(-2):3+(-6) do potęgi 2 : (-9)=(-9):3+(36):(-9)=(-3)+(-4)=-7
c) (10-14-24): (-7) - (-15) :3=(-28):(-7)-(-5)=4-(-5)=9
d) 45: (-9) + (-16): (-4) - (-56):7=(-5)+(4)-(-8)=7