Przekształc zdania tak ,aby uniknąc powtórzen .Zastosuj zaimki. Kapitan zauważył okręt zwany Purpurowcem. Załoga Purpurowca składała się z okrutnych olbrzymek. Olbrzymki napadały na zabłąkane okręty. Załogę zbłąkanych okrętów sprzedawały czarodziejom.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:53:12+01:00
Kapitan zauważył okręt zwany Purpurowcem. Jego załoga składała się z okrutnych olbrzymek, które napadały na zabłąkane statki, a załogę okrętów sprzedawały czarodziejom.
34 4 34
2010-01-12T19:54:10+01:00
Kapitan zauwazyl okret zwany Purpurowcem.Zaloga tego okretu skladala sie z okrutnych olbrzymek.Napadaly one na zablakane okrety.Zaloga okretow zablakanych sprzedawaly czarodziejom.
19 3 19
2010-01-12T19:54:17+01:00
Kapitan zauważył okręt zwany Purpurowcem. Jego załoga składała się z okrutnych olbrzymek. Napadału one na zabłąkane okręty.Ich załogę sprzedawały czarodziejom.
10 3 10