Odpowiedzi

  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-12T19:56:57+01:00
Liczba atomowa - okresla liczbe protonow ktore znajduja sie w jadrze atomu
numer grupy - ilosc elektoronow na ostatniej powloce
numer okresu - ilosc powłok elektoronowych
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:57:22+01:00
A)liczba atomowa decyduje o ilosci protonów w jądrze
b)numer grupy informuje o ilosci elektronów walencyjnych
c)a numer okresu informuje o ilości powłok elektronów
16 4 16