Wpisz w poszczególne wypowiedzi odpowiednie wykrzykniki sposród podanych.

trzask-prask , sio , a fe , o rety , ach , halo , och , ojej , uff , hej , brr , ech.

................. zapomniałem okularów!
................. , co to był za przepiekny ślub!
................. , nareszcie skończyłam ten list!
................. , chyba nieco się zagadaliśmy!
................. , nieładnie tak mówić!
................. , jest tam kto?

................. , idźcie sobie z tego trawnika!
................. , ale zimno!
................. , nie chce mi się o tym mówić!
................. , ale ten czas szybko leci!
................. , i po pralce 0 tylko zagruchotało.
................. , czy pan mnie słyszy?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:59:32+01:00
O rety zapomniałem okularów!
ach, co to był za przepiekny ślub!
uff, nareszcie skończyłam ten list!
o rety , chyba nieco się zagadaliśmy!
a fe ,nieładnie tak mówić!
halo , jest tam kto?

sio ,idźcie sobie z tego trawnika!
brr ,, ale zimno!
ech nie chce mi się o tym mówić!
ojej ,, ale ten czas szybko leci!
trzask-prask , i po pralce 0 tylko zagruchotało.
hej , czy pan mnie słyszy?
11 4 11
2010-01-12T20:01:16+01:00
O rety zapomniałem okularów!
och co to był za przepiekny ślub!
ojej chyba nieco się zagadaliśmy!
hej nieładnie tak mówić!
halo , jest tam kto?
sio idźcie sobie z tego trawnika!
brr ale zimno!
ach nie chce mi się o tym mówić!
uff ale ten czas szybko leci!
trzask-prask , i po pralce 0 tylko zagruchotało.
halo czy pan mnie słyszy?
3 4 3
2010-01-12T20:07:15+01:00
Brr ale zimno!
Halo czy pan mnie słyszy?
Sio idźcie sobie z tego trawnika!
Hej jest tam kto?
ech nie chce mi się o tym mówić!
Trzask-pras i po pralce 0tylko zagruchotało.
Uff nareszcie skończyłam ten list!
A fe nieładnie tak mówić !
O rety chyba nieco się zagadaliśmy !
O jej zapomniałem okularów!
Ach co to był za przepiękny ślub!
Och ale ten czas szybko leci!
2 5 2