Odpowiedzi

2010-01-12T20:07:20+01:00
X-liczba pokoi 2-osobowych
y-liczba pokoi trzyosobowych

x+y=29
2x+3y=70

x=29-y
2(29-y)+3y=70

x=29-y
58-2y+3y=70

x=29-y
y=70-58

x=29-y
y=12

x=17
y=12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:10:44+01:00
X- liczba pokoi 2osobowych
y liczba pokoi 3osobowych
70 - ilośc miejsc
29 - liczba pokoi razem
A więc
{2x+3y=70
{x+y =29/*(-2)

{2x+3y=70
{-2x-2y= -58

y=12

x=y=29
x=12=29
x=29-12
x=17
Odp.Pokoi 2 osobowych jest 17 a 3 osobowych 12

Zadanie wyliczyłem metodą przeciwnych współczynników mam nadzieje że pomogłem liczę na najlepsze rozwiązanie;) Polecam sie na przyszłość...
1 5 1