6 m (kwadratowych) = ... cm (kwadratowych)
78 cm (kwadratowych) = .. cm (kwadratowych)
0,5 m (kwadratowych) = ... cm (kwadratowych)
7 km (kwadratowych) = ... m (kwadratowych)
90 km (kwadratowych) = ... m (kwadratowych)
1m (kwadratowych) = ..a

3

Odpowiedzi

2010-01-12T20:00:38+01:00
1 m kwadratowy to 1 m * 1 m
1 cm kwadratowy to 1 cm * 1 cm

1 m = 100 cm, wiec pod 1 m * 1m podstawiasz 100cm

1 m kwadratowy to 100 cm * 100 cm = 10 000 cm kwadratowych i tak dalej.

1 km to 1000m
1 km kwadratowy to 1000m * 1000 m = 1 000 000 m kwadratowych

1 ar to 10m*10m
więc 100m kwadratowych to 1 ar
3 2 3
2010-01-12T20:01:56+01:00
6m2 = 60000 cm2
78cm2=78cm2 -????????
0,5m2 = 5000 cm2
7km2 = 7000000m2
90km2 = 90000000
1m2 = 0,01a
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:04:06+01:00
6m(2)=6 000cm(2)
78cm(2)=78cm(2) (Chyba źle podana jest jednostka na która zamieniamy... :))
0,5m(2)=500cm(2)
7km(2)=7 000 000m(2)
90km(2)= 90 000 000 m(2)
1m(2) = 0,01a

(2) <= Kwadratowych
3 3 3