Odpowiedzi

2010-01-12T19:59:53+01:00
114 bo kolejnosc wykonywania dzialan mowi ze pierw
odejmujemy to co jest w nawiasie i 35-23 to 12
potem 144 dzielimy przez 12 i wychodzi 12
potem od 71 odejmujemy 12 i mamy 59
potem mnozymy 5 * 11 i mamy 55
i na koncu dodajmy 59 do 55 i mamy 114
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:00:40+01:00
71-144:(35-23)+11*5 = 71-144:12+55 = 71-12+55 = 59+55 = 114
2 5 2
2010-01-12T20:01:11+01:00
71-144:(35-23)+11*5=71-144:12+55=71-12+55=114
1 5 1