Odpowiedzi

2010-01-12T20:04:15+01:00
A=13
b=26

obw 1 kwadratu = 52
obw prostokata = 78
pole prostokata = 13*26=338
jeśli dobrze zrozumiałem
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:04:41+01:00
F-kwadart
P=169cm2
p=a²

a²=169 /√
a=13

f₂-prtostokąt
a=13cm
b=2*13=26cm

Of=2*13+2*26=26+52=78
Pf=13*26=338cm²
2010-01-12T20:17:26+01:00
Pole kwadratu = a2
pierwiastek ze 169=13

boki prostokąta: a=13
b=2 x 13=26
P=26 x 13= 338 cm2
L= 2 x 26+ 2 x 13= 52+26= 78cm