Odpowiedzi

2010-01-12T20:08:52+01:00
Metr: 100 : 8 = 12.5
Deska: 12.5 x 7 = 87.5

Stolarz - 3 x 12.5 = 37.5
Tyle zostało jeszcze deski: 87.5 - 37.5 = 50 cm.

Każda z części ma 12.50 cm
2010-01-12T20:10:05+01:00
7/8m 7/8 x 10cm0=87,5cm tyle ma deska
3/8m 3/8x100cm=37,5cm tyle ma odciety kawałek
37,5m= 12,5m -tyle ma każda cześć
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T20:23:34+01:00
7/8*100cm=87,5cm cała deska
3/8*100cm=37,5cm pierwszy kawałek
87,5cm-37,5cm=50cm drugi kawałek
1 5 1