Odpowiedzi

2010-01-12T20:06:16+01:00
Chodzę co tydzień w niedziele do kościoła i w święta .
codziennie odprawiam pacierz .
przystępuje do sakramentu pokuty.
chodzę do komunii.
modlę się codziennie.
33 1 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:06:23+01:00
Przestrzegam przekazan bozych
chodze do spowiedzi
uczestrzam do kosciola
pomagam w potrzebie
wieze tylko w boga w zadne inne bustwa nie
9 3 9
2010-01-12T20:06:50+01:00
Regularnie przystepuje do spowiedzi swietej
uczeszczam na msze swiete
staram sie szerzyc swoja wiedze o mojej religii ,aby zblizyc sie do Boga
starama sie nie popelniac notorycznie tych samych grzechow
5 4 5