Odpowiedzi

2010-01-12T20:05:38+01:00
Powinien nie wykonywać żadnych prac oprócz tych których trzeba wykonać jak np gotowanie itp.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:12:00+01:00
Każdy chrześcijan powinien traktować niedzielę jak każde z innych świąt.Powinien spędzać ja z rodzina i powstrzymywać się od prac nie koniecznych.Niedziela to jedyny dzień w tygodniu ,który powinien być przeznaczony na spotkanie z Bogiem.Więc w niedzielę, ubrani w odświętny strój wybieramy się na mszę świętą do kościoła.
42 4 42
2010-01-12T20:21:12+01:00
Niedziela to dzień upamiętniający zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa.W tym dniu,Chrześcijanin powinien udać się do kościoła.Powinien też powstrzymać się od prac niekoniecznych.
24 4 24