Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:10:03+01:00
2/5 z 25 to jest 10.
Czyli 10 arów= 1000m²



PS ktoś pode mną napisał, że to 1500m2, a to nie prawda, bo można sobie ułamki rozszerzać czyli jak 2/5 może to rozszerzyć razy więc czyli wyjdzie 10/25

A 1 ar to 100m²
To 10 arów to 1000m²

3 4 3
2010-01-12T20:13:08+01:00
1 ar = 100 m2
25 ar= 25x100=2500m2
25 arów-2/5 = 15 arów
15 arów = 1500 m2

:)
4 1 4