Odpowiedzi

2010-01-12T20:13:07+01:00
1- x + 233
2- x
3- x + x + 233

4x +466 = 966
4x = 500 /:4
x= 125

1- 125+233=358
2- 125
3- 125 + 125 + 233 = 483
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:14:55+01:00
X- liczba pierwsza
x+233- druga liczba
x+x+233- trzecia liczba
966=x+x+233+x+x+233
966-466=4x
500=4x /:4
x=125 pierwsza
125+233=358- druga
358+125=483 trzecia
966=125+358+483 to jest to
1 4 1
2010-01-12T20:20:25+01:00