1. Spróbuj swoich sił w reklamie. Wybierz jeden z czworokątków. Przygotuj jego akcję reklamową. Może to być plakat, ogłoszenie w gazecie, informacja radiowa, 5 sekund w TV itp.

przykład: Nowość od poniedziałku! Kwadraty na raty! Kwadrat to jedyny czworokąt który ma wszystkie kąty proste i wszystkie boki równe!!!

hmnn... proszę tylko o napisanie, < bo ja to musze zrobić w zeszycie > wybranie jakiegoś czworokąta < trapez, kwadrat, romb itd. > i podanie jakiś argumentów w tym celu;) takie jakby ogłoszenie.

prosze o pomoc!! :)

2

Odpowiedzi

2010-01-12T20:47:51+01:00
Hej napisałam Ci takie coś ale nie wiem czy napewno o to chodzi:)

Uwaga!
do zobaczenia na ullicy kwadraty w spódnicy. Są one czworokątami z wszystkimi prostymi kątami. Mają boki równe dlatego oddają długie skoki. ich pole ma wzór a do kwadratu dlatego łatwo go zapamiętać matole.





może byc takie?? hmm :):)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:49:35+01:00
Np. plakat:

Przecena rombów w sklepie Gamma (tu narysuj taki obrazek rombu i cenę np.5.00 przekreśloną i niżej 2.50) 50% obniżka polecamy! Promocja tylko do końca tygodnia! Złap swój romb nie bądź głąb! Nasze romby mają wszystkie boki równej długości ! Jego przekątne przecinają się w połowie i są prostopadłe, a wzór na jego pole wynosi e*f przez dwa(wiesz jak to tam zapisać ja na kompie nie umiem). Zapraszamy!
12 4 12