Popraw poniższe zdania

Kupiłem sweter od kolegi,który był dziurawy

Dałem zabkę dziewczynie,która bardzo głośno rechotała

Nastąpiłą zmiana pana w głaz.który uwiódł młodą dziewczyne

Miasto leżało na wybrzeżu,które było stolica

Rozdaliśmy batoniki dzieciom,które nie nadawały siejuż do spożycia

2.Podkreśl i wypisz zaimki z przeczeniem nie

Nie oni to zrobili,proszę pana

Przyniosłaś nie nasze ubrania

Jadą nie tam,gdzie trzeba

Odczytaj i zapisz wyjątki tej reguły

ocein ikajein yzrótkein jówsein

3,Wymyśl i opisz środek miejskiej lokomocji na miare XXI wieku-ekologiczny wehikuł

Uwzględnij w nim
na czym on polega
co go odróżnnia od obecznych
dlaczego jest doskonalzy od innych
dlaczego bedzie ekologiczny

4.Od podanych zaimków utwórz krótze i dłuższe formy we wskazanych przypadkach
ja ty

C;lp

on ona ono
C.lp

Tu mogąsię pojawić się nawet tzry formy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:13:38+01:00
2.
nie oni
nie nasze
nie tam
3.Wehikuł mój jest super.Można się w nim przemieszczać w czasie.Ma wiele różnych funkcji.Ma wejście do mp 4 xD
4.nie wiem

mam nadzieję ,że pomogłam chociaż troszkę.rozwiązałam co umiałam xD
Pozdro;****
2 4 2
2010-01-12T20:16:55+01:00
Kupiłem dziurawy sweter od kolegi.
Żabkę która głośno rechotała dałem dziewczynie.
Miasto które było stolicą leżało na wybrzeżu.
Batoniki które nie nadawały się już do spożycia rozdaliśmy dzieciom.
Pan który uwiódł dziewczynę zmienił się w głaz.
Tylko jedno zadanie :)
4 4 4