Połacz podane pary zdań pojedyńczych tak aby powstały zdania złożone:

Portrety wyszorowano. Rozzłościło to normalnie na nich postacie.

Ernie dowiedział się o turnieju. Poszedł zawiadomić o tym Cedrika.

Ron przeczytał ogłoszenie. Był najwyższy spośród przyjaciół.

Przy schodach stał afisz. Tłoczyło sie wokół niego wielu uczniów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:11:06+01:00
Portrety wyszorowano, jednak rozzłościło to normalnie na nich postacie.

Ernie dowiedział się o turnieju, więc poszedł zawiadomić o tym Cedrika.

Ron przeczytał ogłoszenie, ponieważ był najwyższy spośród przyjaciół.

Przy schodach stał afisz, dlatego tłoczyło sie wokół niego wielu uczniów.
1 5 1
2010-01-12T20:13:22+01:00
Portrety wyszorowano jednak rozzłościło to normalnie na nich postacie.

Ernie dowiedział się o turnieju więc poszedł zawiadomić o tym Cedrika.

Ron przeczytał ogłoszenie był najwyższy spośród przyjaciół.

Przy schodach stał afisz dlatego tłoczyło sie wokół niego wielu uczniów
1 5 1