Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:17:47+01:00
1894-1025=869 czyli prawie 900
jezeli temp spada o 1 stopienna 100 metrów to temp na giewoncie bedzie ok.8 stopni
1 5 1
2010-01-12T20:18:09+01:00
2010-01-12T20:20:24+01:00
Giewont : 1894 m.n.p.m
Kuźnice : 1025 m.n.p.m


1894
-1025
____________
=869



Każde 100 metrów - 0,6 stopni

8.69 x 0.6 = 5,214 około 5,21


17 stopni - 5,21 stopni = 11,79

odp. NA giewoncie będzie około 12 stopni