Odpowiedzi

2010-01-12T20:17:24+01:00
Ja rozumiem to tak:
Żaden z krajów na kuli ziemskiej nie może sobie przywłaszczyć tej ziemi, ponieważ jest ona wszystkich.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:21:20+01:00
Antarktyda jest dla wszystkich. Nie należy do nikogo. W 1959 ustanowiono antarktyczny pakt, oznacza on że każdy kraj może prowadzić na nim badania oraz prowadzić turystykę, a nie może prowadzić konfliktów zbrojnych oraz korzystać (wydobywać) minerałów ani innych dóbr kontynentalny. Świat chce zostawić tą część Ziemi taką jaką jest i jej nie niszczyć, ale pozwala ją oglądać badać.