Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:32:56+01:00
,,W lesie"


Agata lubiła chodzić do lasu. Pewnego letniego popołudnia poszła na swoją ulubioną polankę. Były tam piękne stokrotki, maki i fiołki. Wokoło latały bąki,pszczółki i barwne motyle.Położyła się na trawie z zamkniętymi oczami i rozmyślała.,,Ciekawe co by się stało gdyby w chwili gdy otworzę oczy ukaże się tu inna kraina?". Leżała tak jeszcze godzinę. Gdy otworzyła ujrzała tą samą polankę. Nie zdziwiła się , bo mimo ciągłych nadziei w jej życiu nigdy nie działo się nic ciekawego. Postanowiła pójść nad strumyk. Szła i szła. Gdy przechodziła obok wielkiego drzewa potknęła się o coś i upadła , a gdy się rozejrzała spostrzegła, że nie jest tam gdzie wcześniej. Wpadła prosto do dziwnej i ciemnej jaskini. Nagle usłyszała dziwny dźwięk. Poszła w stronę z którego dobiegał. Idąc potykała się o kamienie i nierówności. Wcześniej nie podejrzewała, że ta jaskinia jest taka olbrzymia. Oczy zaczęły jej się przyzwyczajać do ciemności i ze zdziwieniem stwierdziła , że nie jest tu tak strasznie.Na ścianach widniały malowidła przedstawiające dziwne zwierzęta. Tak się na nie zagapiła, że nim się spostrzegła gdy dotarła do źródła dźwięku. Na puchowym dywaniku siedział chłopiec , a w koło niego jakieś dziesięć może jedenaście psów. Rozmawiał z nimi po cichu i głaskał po pyskach.
-Kim jesteś?-spytała Agata
-Mam na imię Marcin-odpowiedział nie zwracając większej uwagi na dziewczynę
-Ja jestem Agata. Co tutaj robisz?
-Opiekuję się psami.Mój tata nie pozwala mi ich trzymać w domu dlatego przychodzę z nimi tutaj.
-Marcin co ty tutaj robisz?!-usłyszeli nagle wściekły krzyk
-To mój tata -szepnął chłopak i szybko schował wszystkie psy
-To twoja dziewczyna?-zapytał gdy ujrzał Agatę
-Nie dopiero co się poznaliśmy
-Tak czy siak marsz do domu!
Odtąd spotykali się codziennie i przychodzili do jaskini i ta przyjaźń zawarta w niesamowitych okolicznościach przetrwała jeszcze długie lata.
61 4 61
2010-01-12T21:35:18+01:00
Niewiem czy dobrze napisze,ale zobacz :]

Podczas wf :

-Cześć,jak masz na imię ?
-Ania
-Jakie ćiczeni najbardziej lubisz wykonywać ?
-Pompki .A nawet 20 !
-Tak,a ciekawe czy dużo ?
-Ja sama moge pokazać-odpowiedziała zdumiona Ania
-No to-pokaż.
Po zrobieniu 5 pompek.
-Jej zmęczyłam się - westchnęła Ania


;]]] wiem glupie <heh.
Ja tak na szybko przerób to jakoś ! :]
79 2 79