Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:24:01+01:00
Wisła
Źródła rzeki znajdują się w południowej Polsce, na wysokości 1106 m n.p.m., na zachodnim stoku Baraniej Góry w Beskidzie Śląskim. Zasadniczy kierunek biegu Wisły jest południkowy.


Odra
Źródło rzeki znajduje się na południowo-wschodnim zboczu wzgórza Fidlův kopec na wysokości 633 m n.p.m., w Górach Odrzańskich, w Czechach. Odra uchodzi do Roztoki Odrzańskiej,
2 3 2
2010-01-12T20:28:36+01:00
Główne źródło Wisły rozpoczyna się na Baraniej Górze, w Beskidzie Śląskim. Są tam dwa źródełka o nazwie Biała Wisełka i Czarna Wisełka, które łączą się tworząc rzekę Wisłę.

Rzeka Odra ma swoje źródło na południowo-wschodnim zboczu wzgórza Fidlův kopec w Górach Odrzańskich.

Resztę sobie sam napisz :D