Wysoki Sądzie!
Pragnę Podjąć się obrony .Balladyny, która ............................................................................. ......................................................., ale postanowiła odtąd .......................................... ................................................................ zrozumiała, co jest najważniejsze w życiu człowieka. Argumentem tłumaczącym jej postępowanie jest ........................................................................ ....................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................
Myślę, że w świetle tych argumentów należy oskarżonej zwrócić .......................................
i dać jej jeszcze..................................................................... , ponieważ uświadomiła sobie, że wszystko, czego w życiu dokonała i do czego dążyła, nie ma znaczenia, jeżeli .......................................................................................................................................................

Proszę o uniewinnienie oskarżonego.

Uzupelniejcie mi puste luki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:33:37+01:00
*zabiła swoją siostrę Alinę
*zmienić swoje karygodne postępowanie
*zazdrość, która jądo tej zbrodni pchneła
*wolność
*szanse
*nie ma z kim dzielić sięswymi sukcesami
3 3 3
2010-01-12T20:42:42+01:00
1. dokonała straszliwej zbrodni.
2. niekogo więcej nie krzywdzi i się zmienić na lepsze.
3. iż zaprzestała dokonywania złych czynów.
4. jej wolność
5. jedną szansę
6. będzie dążyć do swego celu "po trupach" i przez krzywdę innych.
4 3 4