Odpowiedzi

2010-01-12T20:44:12+01:00
Dzieci te mogą być w przyszłości wodzami jak np. Jezus
więc zabijano je dala pozbycia się konkurencji.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:20:08+01:00
Np. matki, które zaszły w ciąże wolą zrobić wborcję, gdyż gdy zaszły w ciąże były/ są jeszcze w zbyt młodym wieku i boją się, macierzyństwa i tego, że nie zdołają być dobre w wypełnianiu roli matki. Również dlatego, iż boją się opinii ludzi, że np. zaszły w ciąże w zbyt młodym wieku lub w zbyt starym, więc wolą usunąć dziecko, a także dlatego, że boją sie utraty własnego życia i wybierają, iż to ich dziecko ma zginąć a nie ona. W czasach wojny kobiety były gwałcone i nie mając zbyt dużego wyboru wolały same zabijać swe nowonarodzone dzieci, nie chciały poddawać ich torturo i różnym chorym eksperymentom. również usuwają swoje dzieci, gdyż boją się, że będą te dzieci w przyszłości odczuwać niebezpieczeństwo płynące ze strony ojca - alkoholika, narkomana, lub matki.
W Chinach zaś, gdzie jest duży współczynnik przyrostu naturalnego władze nakazały zabijanie dzieci w rodznie gdzie jest już 1 lub 2 dzieci.