Odpowiedzi

2010-01-12T20:26:27+01:00
Zabijanie, wysuszanie stawów itp i wtedy nie mają gdzie mieszkać
3 1 3
2010-01-12T20:53:42+01:00
Brak mieszkania,brak wody,brak pożywienia,zatrucia pokarmowe itp.
więcej nie wiem no może zachorowały na chorobę ah1/n1 :P xD
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:17:51+01:00
Za jedną z głównych przyczyn podaje się pasożytniczego grzyba.
Ponieważ płazy są bardzo czułe na zmiany środowiskowe przypuszcza się, że ich nagła podatność na tego pasożyta może być spowodowana zmianami w środowisku, mogącymi niekorzystnie oddziaływać także na ludzi.
3 1 3