Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:49:10+01:00
Np:
Popieram swoją wiarę na tym : istnienie Pana Jezusa jest udowodnione naukowo. Gdy czytam pismo św. lub słucham ewangelii na mszy św. wyobrażam go sobie i chcę go spotkać. Mam przeczucie że prawdą jest że był Synem Bożym i choć z medycznego punktu widzenia nie możliwe jest zmartwychwstanie wiem że to przwda.
2 3 2
2010-01-12T21:49:38+01:00
Wierzym ze Jezus zmartwych wstanie i nas ocali...;d
3 1 3