Odpowiedzi

2010-01-12T20:30:57+01:00
-Jakie jest twoje ulubione zajęcie?
-Opiszesz nam wasz tradycyjny ubiór?
-Czym głównie różnią się wasze domy od naszych?
-Czy w waszej szkole jest podobny podział przedmiotów?
-Jak wyglądają wasze lekcje w-fu?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:31:16+01:00
Jak ci sie podoba nasz kraj?
co ciekawego zainteresowało cie w naszym kraju a czego nie ma w twoim?
jak można mieszkac gdy cały czas jest zimno i przez tak dług czas ciemno?
co jecie ?
jak chronicie sie przed zimnem?
jak budujecie iglo?
co ciekawego mozna u was zobaczyc?