Odpowiedzi

2010-01-13T08:16:25+01:00
Źródła rzeki znajdują się w południowej Polsce, na wysokości 1106 m n.p.m., na zachodnim stoku Baraniej Góry w Beskidzie Śląskim.-Wisła
Źródło rzeki znajduje się na południowo-wschodnim zboczu wzgórza Fidlův kopec na wysokości 633 m n.p.m., w Górach Odrzańskich, w Czechach-Odra
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T10:53:56+01:00
Źródło Odry- Fidlův kopec
źródło Wisły- Barania Góra