Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:36:36+01:00
Opisac wstep czyli troszku o ałyorze dziele itp.od akapitu oczywiscie
napisac co widzimy na poszczegółónych planach(pierwszy, drugi, tło) kolejny akapit
jakie barwy, światłocień, kontrast itp-kolejny akapit
jak mozna tan obraz zinterpretowac-kolejny akapit
podsumowanie-kolejny akapit
moje refleksje na temat obrazu
2010-01-12T20:37:24+01:00
No piszesz jak on wygląda... opisujesz go co jest na pierwszym planie jakie są kolory np. optymistyczne itp... i kto go stworzył http://zadane.pl/zadanie/321060 rozwiaż moje za 60 punktów