Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:35:42+01:00
Igrzyska rzymskie:
* igrzyska cyrkowe
* igrzyska gladiatorów
* igrzyska teatralne
1 5 1
2010-01-12T20:36:51+01:00
Rzymianie lubili oglądać walki, początkowo w okresie republiki były to walki jeńców wojennych
Rozrywką Rzymian były też wyścigi rydwanów
Rzymianie nie gardzili też rozrywkami intelektualnymi, gromadzili książki, szachy, warcaby
2 5 2