Odpowiedzi

2010-01-12T20:42:41+01:00
I 29,7
II 31,7
III 27,7
i to się równa 89,1 inaczej się nie da
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:42:55+01:00
I= x
II= x + 2
III = x - 2
x + (x+2) + (x - 2 )= 89
x +x +2 + x -2 = 89
3x = 89 + 2 - 2
3x = 89 /:3
x = 30 tak naprawdę 29,6 ale nie morze być pół ucznia

30 + (30+2 )+ (30 - 2) = 90

według mnie podałeś sprzeczne dane
coś jest źle morz po prostu źle przepisałeś np. 89
być może jest 69 lub 86 to często się zdarza