Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:41:33+01:00
13+2x=3
2x=3-13
2x=-10/:2
x=-5


-7=5x+1
5x+1=-7
5x=-7-1
5x=-8/:5
x=8/5


7x-21=5x
7x-5x=21
2x=21/:2
x=10,5


6y-13=-52
6y=52+13
6y=65/:6
y=10,9


4x-4=3
4x=3+4
4x=7/:4
x=1,75


3c+2=-70
3c=-70-2
3c=-72/:3
c=-24


5-10x=-2x
-10x+2x=10
8x=10/:8
x=1,5
2010-01-12T20:42:39+01:00
13+2x=3
2x=3-13
2x=10/2
x=5

-7=5x+1
-5x=1+7
-5x=8/5
-x=1,6
x=-1,6

7x-21=5x
7x-5x=21
2x=21/2
x=10,5

6y-13=-52
6y=-52+13
6y=-40/6
y=-6,6

4x-4=3
4x=3+4
4x=7/4
x=1,75

3c+2=-70
3c=-70-2
3c=-72/3
c=-23,3

33-4x=4x
-4x-4x=-33
-8x=-33/-8
-x=-4,125
x=4,125

5-10x=-2x
-10x+2x=-5
-8x=-5/-8
-x=-1,6
x=1,6
2010-01-12T20:45:47+01:00
13+2x=3
2x=3-13
2x=-10
x=-5
--------------------------
-7=5x+1
-5x=1+7
5x=-8
x=-8/5
--------------------------
7x-21=5x
7x-5x=21
2x=21
x=21/2=10 i 1/2
-------------------------------
6y-13=-52
6y=-52+13
6y=-39
y=-39/6=6 i 3/6=6 i 1/2
-------------------------------
4x-4=3
4x=3+4
4x=7
x=7/4=1 i 3/4
--------------------------
3c+2=-70
3c=-70-2
3c=-72
c=-24
----------------------------
33-4x=4x
-4x-4x=-33
-8x=-33
x=33/8=4 i 1/8
------------------------------
5-10x=-2x
-10x+2x=-5
-8x=-5
x=5/8