Odpowiedzi

2010-01-12T20:40:20+01:00
2010-01-12T20:40:31+01:00
Pokroić cebule w plasterki albo mniejsze części dodać cytrynę i zasypać cukrem zostawić w ciepłym miejscu najlepiej na noc i będzie fajny syrop

można też herbatę z miodem tylko nie gorącą herbatę tylko taką ciepławą. Jak będzie gorąca herbata to miód straci właściwości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:40:58+01:00
Katar możemy zwalczać:
-pijąc wodę z cytryną
-wypijając sok z cebulą i miodem
-jeżeli musimy wychodzić gdzieś pilnie to ubrać się ciepło
-leżeć w łóżku
-pic i jeść nie za gorące ani nie za zimne rzeczy