Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T15:00:59+02:00
Nowoczesnego bibliotekarza wyobrazam sobie iż bedzie oczywiscie miły, inteligenty, oraz pomocny.! Który bedzie szybko i sprawnie moglby mi pomoc ze znalezieniem dobrej ksiazki a takzej takiej ktora jest mi potrzebna.
2009-09-26T15:37:40+02:00
Nowoczesny bibliotekarz powinien umiec posługiwac się komputerem,pomagać gdy ktos czegoś nie wie, doradzać, polecać książki warte przeczytania.:)
2009-09-26T15:38:55+02:00
Nowoczesnego bibliotekarza wyobrażam sobie ze będzie schludnie ubrany,miły,inteligentny, będzie umiał odpowiedzieć na moje wszystkie pytania dotyczące książek, będzie w miarę szybko mógł dać mi książkę której potrzebuje.