Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:48:26+01:00
Tasiemiec uzbrojony i nieuzbrojony:
- niebadane mięso,
- niemyte warzywa i owoce.
Glista ludzka:
tak właściwie to wszędzie, poprzez niebadane mięso, niemyte owoce. Nie myjąc rąk.
Owsik ludzki, niemyte owoce i warzywa, niedbałośc o higienę osobistą.
Włosień kręty, produkty niewiadomego pochodzenia.
2010-01-12T20:49:25+01:00
-przez jedzenie niedosmażonego bądź niedogotowanego mięsa wieprzowego.
-surowa, lub półsurowa wołowina z wągrami,
-samozarażenie, niedomyte warzywa, które były nawożone ludzkimi fekaliami, bądź pijąc zanieczyszczoną wode.
-samozarażenie, konsumpcja zanieczyszczonych warzyw, w czasie kąpieli na basenach pływackich.
-przez jedzenie mięsa wieprzowego zawierjącego otorbione larwy włośnia zwanymi trychinami.

Każdy myślnik jest do innego pasożyta, w kolejności jakie były one podane.