Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:44:19+01:00
Ponieważ Polska była pod zaborami to w niektórych zaborach gospodarka była na wysokim poziomie a niektórych w opłakanym stanie.Trzeba było poradzić sobie z rożna szerokością torów kolejowych w których niektórych zaborach były większe a w 2 większe.
2010-01-12T20:44:24+01:00
Mieli bardzo duże trudności , wszystko po 1 Wojnie Światowej było zniszczone , domy , kamienice to wszystko było niszczone przez Niemców to wszystko trwało 3 lata .......