Odpowiedzi

2010-01-12T20:45:15+01:00
X-jedna liczba
y-druga liczba

x/y=3

x+y-6=x-y
x-x+y+y=6
2y=6 /:2
y=3

x/3=3 /*3
x=9

odp. te liczby to 9 i 3
3 2 3
2010-01-12T20:45:49+01:00
X/y=3
x+y=6+x-y

y=x/3
x-x+y+y=6

y=x/3
2y=6

2x/3=6
2x=3*6
2x=18
x=9

y=9/3
y=3
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:47:10+01:00
X - większa z liczb
y - mniejsza z liczb

x/y=3
x+y=x-y+6

x=3y
3y+y=3y-y+6

x=3y
3y+y-3y+y=6

x=3y
2y=6 /:2

x=3y
y=3

x=3*3
x=9

każda grupa po dwa to jedna klamra
7 4 7