Odpowiedzi

2010-01-12T20:44:15+01:00
2010-01-12T20:44:25+01:00
Ruch jednostajnie przyspieszony to taki ruch, w którym w równych odstępach czasu ciało zwiększa swoją prędkość o taką samą wartość.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:44:28+01:00
Ruch jednostajnie przyspieszony – ruch, w którym prędkość ciała zwiększa się o jednakową wartość w jednakowych odstępach czasu. Ciało takie ma przyspieszenie o stałej wartości, a jego kierunek i zwrot są równe kierunkowi i zwrotowi prędkości tego ciała.