Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:48:30+01:00
ZAPROSZENIE !
Przyszli małżonkowie Król Marek i Królowa Izolda, pragną zaprosić jego wysokość hrabię Zbigniewa, na uroczystość zaślubin. Odbędzie się ona w zamku na Wysokim Wzgórzu, dnia 9 stycznia bieżącego roku o wschodzie słońca. Liczymy na przybycie!
Narzeczeni .
11 3 11
2010-01-12T20:52:37+01:00
Serdecznie zapraszam na wesele mlodej pary Króla marka oraz Izoldy

w tym szczesliwym dniu gdy juz beda legalnie pod bogem malrzenstwem spelnia sie ich mazenia oraz i klop[oty i rurzne charaktery zlocza sie w calosc
Zamiast kwiatów do wazonów,które uschną w naszym domu,
propozycje mamy taką: byście serca uchylili, konwenanse odrzucili, dali spokój z kwieciem w dłonii przynieśli: misie, pieski, koraliki,malowanki, kredki, farby, może wielbłąd być dwugarbny, nakręcany samolocik albo cały stos łakoci.
Może słodkich krówek worek,może mały być traktorek. Cukiereczki, czekoladki
dla dzieciaczków z Dziecka Chatki.



Serdecznie zapraszamy marek i izolda
2 1 2