Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-12T20:54:46+01:00
√100 + ³√1000 - 2√0,64=10+10-(2*0,8)=18,4

½ * √64/81 - ³√ 8/27 =½*8/9-2/3=-12/54

3/2 * ( ³√64/1000 + √0,36) - 0,2 =3/2*(0,4/10+0,6)-0,2=13/10

0,5-0,5/³√ 720 =0/³√ 720=0
2010-01-12T20:57:27+01:00
A) 10+10-2*0,8=
20-1,6=
18,4

b) 1/2*8/9-2/3=
4/9-2/3=
4/9-6/9=
-2/9

c) 3/2*(4/10+6/10)-2/10=
6/10+9/10-2/10=
13/10

d) nie wiem czy nie pomyliłeś się, bo pierwiastek 3 stopnia z 720 wynosi 8,96, jeśli byłoby 729 to:

0,5-0,5
(kreska ułamkowa) =
9

0/9=0