Odpowiedzi

2010-01-12T20:49:39+01:00
1.Nie wiem ;(
2.Romeo zakochuje się w Juli , niedługo dochodzi do pocałónków i wspólnej miłości .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:52:52+01:00
1)Romeo na początku utworu był niezbyt dojrzały emocjonalnie.
Jego monologi są pozbawione żaru, Romeo poprzestaje na pełnym stereotypów i banałów wyrażaniu swoich - raczej powierzchownych - problemów uczuciowych.

2)Romeo kochał julie beż pamięci i jakiego kolwiek zastanowienia tym bardzie że to uczucie było odwzajemnione. Gdy romeo zaczoł buchać miłością do juli poprawiła się jego psyhika.
1 5 1