Odpowiedzi

2009-09-26T15:18:33+02:00
3⁵⁰-2⁷⁵ to jest raczej wieksze bo 3¹⁰⁰-2¹⁵⁰= 1 do potegi -50 a 3⁵⁰-2⁷⁵ = 1 do potęgi -25 . Nie jestem pewna czy tak można liczyć ale ktos nie bedzie podnosił 3 do potęgi 100
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T15:45:30+02:00
3¹⁰⁰-2¹⁵⁰ = (3⁵⁰-2⁷⁵)(3⁵⁰+2⁷⁵) z wzorów skroconego mnożenia.
(3⁵⁰-2⁷⁵)(3⁵⁰+2⁷⁵) >3⁵⁰-2⁷⁵
wiec wieksza liczba jest 3¹⁰⁰-2¹⁵⁰
2009-09-26T16:14:52+02:00
Odp. obydwie liczby sa rowne dlaczego
3do 100 - 2 do 150= (3do 2 - 2do 3)do 50= (9-8)do50= 1do50= 1
3do 50 - 2do 75= (3do 2 - 2do 3) do 25= (9-8)do 25= 1do25= 1
wiec: 3do 100- 2do 150= 3 do 50 -2do 75