Odpowiedzi

2009-09-26T15:00:03+02:00
(115 %x + 90 %y)110% = (90%x + 115%y) 95%
12650x + 9900y = 8550x + 10925y
1025y = 4100x
205y = 820x
41y = 164x
y = 4x


np. 1 i 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T15:06:39+02:00
X - liczba mniejsza
y - liczba większa

x+0,15x+y-0,10x=0,95(x+y)
x-0,10x+y-15y=1,1(x+y)

1,15x+0,9y=0,95x+0,95y
0,9x+1,15y=1,1x+1,1y

1,15x-0,95x=0,95y-0,9y
0,9x-1,1x=1,1y-1,15y

0,2x=0,05y / :0,2
-0,2x=-0,05y / : (-0,2)

x=0,25y
y=4x

Według mnie może być wiele rozwiązań.
Np: x=2 y=8
1 5 1