Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:03:59+01:00
Zadanie 1 ze wzoru na wysokość trójkąta równobocznego: h=(a√3)/2 wyprowadzamy, że a=[2(√3)*h]/3 następnie wyliczamy obwód: Ob=3*a=(2√3)*h


zadanie 2
d1=a
d2=0,6a
P=(d1*d2)/2
P=(a*0,6a)/2
P=0,3*a²
zatem a=√(10/3*P)
więc d2=0,6*√(10/3*P)
15 3 15
2010-01-12T21:05:00+01:00
Moge ci pomóc ale tylko w pierwszym
a²√3/4
4 1 4
2010-01-12T21:06:16+01:00