Odpowiedzi

2010-01-12T20:55:48+01:00
Wirus niszczy twój komputer jest on specjalnie zmodyfikowany i często kryje się pod plikami które ściągasz z neta

są ich różne typy np.trojan

są programy antywirusowe
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:56:22+01:00
Wirus komputerowy to celowo napisany program ktorego glownym celem jest powielanie wlasnego kodu i umieszczanie go w okreslonych miejscach na dysku lub w programach
rodzaje :
wirusy plikowe
wirusy dyskowe
konie trjanskie
bobmy logiczne
robaki

ochrona :
antywirusy
zapora ogniowa (firewale )
1 5 1
2010-01-12T21:40:11+01:00
JEST TO PROGRAM STWORZONY ABY ZNISZCZYC KOMUS KOMPUTER BADZ WłAMAC SIE DO NIEGO A JAK SIE PSZED NIMI BRONIC DO KOńCA TO NIE IDZIE BO NIEKTóRE WIRUSY OBEJDA KARZDE ZABEZPIECZENIA ALLE NAJLEPIEJ POPROSTU śCIGNąC ANTYWIRUSA