Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:56:58+01:00
A) 56,056
b) -0,56056
c) -39,2
d) -560,56
e) 56,056
f) -143
32 4 32
2010-01-12T20:57:42+01:00
392*143=56 056
a) (-3,92) * (-14,3)=56,056
b) 0,392 * (-1,43) =-0,56056
c) (-5605,6) : 143 =-39,2
d) (-3,92) * 143 =-560,56
e) (-0,143) * (-392) =56,056
f) 5605,6 : (-39,2) = -143
20 4 20
2010-01-12T21:21:12+01:00
56,056
-0,56056
-39,2
-560,56
56,056
-143
14 3 14