Odpowiedzi

2010-01-12T20:58:09+01:00
Instalacja kanalizacyjna służy do odprowadzania ścieków. Jest to bardzo ogólne stwierdzenie, zwłaszcza dopóki nie zdefiniujemy, co to znaczy „ściek”. A ściekami nazywamy nie tylko wodę zanieczyszczoną na skutek jej wykorzystania lecz także wody opadowe i skropliny.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:59:37+01:00
Poniewaz ona musi odprowadzic scieki..
np jak sie myjesz no to to odpływa poprzez rury;p
1 1 1