Odpowiedzi

2010-01-12T20:57:27+01:00
Jest mi to bez różnicy, lubie tą i tą ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:58:24+01:00
Ja osobiście najbardziej lubię rozwiązywać układy równań metodą przeciwnych współczynników, ponieważ jest ona krótsza,prostsza i bardziej przejrzysta.

Mam nadzieję, że pomogłam
2010-01-12T20:59:10+01:00
Ja wolę rozwiązywać równania metodą postawiania, ponieważ według mnie jest o wiele prostsza. ;) Nie muszę doszukiwać się co przez co można pomnożyć tylko hop przekładam x na jedną liczby na drugą stronę i gotowe;) Reszta równania to już łatwizna!