Odpowiedzi

2010-01-12T21:00:55+01:00
Pomocny , Kochający , Uczciwy , nie myślący tylko o sobie (nie wiem jak to określić) pomagający
1 5 1
2010-01-12T21:01:40+01:00
Odpowiedzialny

odważny

opiekuńczy

miłosierny

kochający
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:04:03+01:00
Jezus jest dobry ale sprawiedliwy. Troszczy się o wszystkich ludzi. Umarł dla nich na krzyżu. Jest nieprzemijający i nikt nie potrafi go zastąpić. Ndaje sens i cel ludzkiemu życiu. Stawia wymagania. pociąga duchowo.
1 5 1