Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:11:34+01:00
OLIMPIADA WSPÓŁCZESNA
OLIMPIADA STAROŻYTNA
1. Odbywają się igrzyska letnie i zimowe
1. Igrzyska odbywały się tylko latem
2. Organizowane są także paraolimpiady
2. Olimpiady organizowano dla sprawnych fizycznie osób
3. Na widowni mogą zasiadać wszyscy ludzie, bez względu na płeć
3. Na widowni mogli zasiadać tylko mężczyźni
5. Zmieniają się miejsca rozgrywek olimpijskich
5. Igrzyska odbywały się zawsze w Olimpii
6. W programie są dyscypliny indywidualne i grupowe
6. Dyscypliny były tylko indywidualne
7. Jest duża liczba dyscyplin sportowych
7. Jest tylko kilka dyscyplin sportowych
8. Przyznawane są trzy miejsca, trzy medale: złoty, srebrny, brązowy
8. Przyznawana była nagroda tylko za pierwsze miejsce
9. Zawodnicy mają specjalne stroje
9. Zawodnicy występowali nago
10. Zwycięzcy dostają nagrody pieniężne
10. Zwycięzca otrzymywał wieniec laurowy
11. Wprowadzono punktację „państwową”
11. Stosowano punktację indywidualną
12. Na czas igrzysk nie przerywa się sporów i wojen
12. Ogłaszano „pokój boży”
13. Całkowicie świeckie
13. Poświęcone Zeusowi
2010-01-12T21:17:04+01:00
Kiedys koloseum a teraz wielkie stadiony.
Kiedys 12 a teraz 25.
Kiedys około 20 atera około 5o.
Kiedys dostawali nłoda damęa teraz medale lub puchary.