Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:03:40+01:00
A) zawsze odbywają sie w innym mieście a przed tem tylko w Olimpi
b)kiedyś był tylko pięciobój
c)tylko męszczyźni mogli kiedyś a teraz wszyscy.
d) kiedyś wienieć oliwny i sława a teraz medale
2010-01-12T21:05:53+01:00
D-dawdziej,O-obecnie
Tylko Grecja,stadiony(D)Cały świat,hale,stadiony,baseny(O)
5 konkurencji głównych+2 lub 3 mniej popularne(D)Dużo konkurencji,często przybywają,niektóre dzielą się na podtypy(O)
Tylko mężczyźni i chłpcy(D)Meżczyźni,kobiety,nastolatcy,czasami nawet dzieci(O)
Nagdrody-wieniec laurowy,sława uwielbienie(D)Medale,sława,uwielbienie,pieniądze,samochody,laptopy i inne materialne(O)