Odpowiedzi

2010-01-12T21:02:32+01:00
Ludzie od dawna interesowali się zjawiskami na niebie. To dzięki swoim obserwacjom wyznaczali pory roku i dnia, potrafili przewidzieć zjawiska przyrodnicze.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:07:59+01:00
Astronomia jest uważana za jedną z najstarszych nauk, gdyż wywodzi się ona z bardzo dawnych czasów. ASTRONOMIA jak sama nazwa wskazuje jest nauką o gwiazdach i prawie (astron - gwiazda, nomos - prawo), czyli o prawach gwiazd. Zawiera wszelkie informacje o zjawiskach zachodzących we Wszechświecie. A Wszechświat nie jest rzeczą odkrytą wczoraj, lecz jest bardzo odległą czasowo rzeczą, odkrytą bardzo, bardzo dawno temu, dlatego naukę, która zajmuje się informacjami o nim i nim uważa się, za jedną z najstarszych nauk.

PS. Poczytaj sobie coś o tym tutaj - http://www.racjonalista.pl/kk.php/d,155/q,Astronomia .
4 5 4